Friday, July 13, 2012

:)


HYE-2 !

hamboi ! simple jea kan tajuk Wanie hari neh

bukan apa
Wanie just teringat jea apa yang Wanie buat hari-II kat sekolah :D

apa yang Wanie buat ?

Wanie kacau or dalam bahasa yang lebih baik
mengusik kawan-II, HAHA :D

tuh lha aktiviti Wanie dekat sekolah
kerja usik orang sana sini
lagi-II si Ann tuh , HAHA ^^
memang happy hati Wanie bila tengok muka Ann
macam tacing sikit dengan Wanie
tapi, tuh hanya gurauan jea Ann
jangan ambil hati ea? :)

kadang-II tuh
tak cukup dengan Ann sorang jea
dengan Fiza, Artikah, Mila and Amy
pun Wanie kacau

sampai kan si Aisyah cakap kat Wanie
:: Ya Allah ! kau neh, tak sudah kacau orang .

HAHA, nak buat macam mana Aisyah
dah memang habit kita suka kacau orang sana sini ^^

tapi, bila fikir-II balik
hilang sikit luka kat hati neh

Wanie happy bila kawan-II Wanie happy
Wanie suka dengar dorang ketawa dengan telatah Wanie
yang suka usik orang neh :’)

tak tahu apa perasaan Wanie bila Wanie
dah berpisah dengan dorang
kalau lha masa boleh berhenti
dah lama Wanie henti kan

sebab Wanie nak sentiasa bersama dengan dorang
sebahagian hati Wanie neh kosong sebab
Wanie dah berpisah dengan boyfie Wanie
suatu ketika dulu
seriously, lepas putus dengan dia
kawan-II Wanie lha yang kuat kan semangat Wanie

sebab tuh lha Wanie sayang dorang
suka duka dikongsi bersama
hampir tiada rahsia antara kami semua :’)

guys!

AKU SAYANG KORANG SEMUA!
MESTI BILA KITA DAH BERPISAH NANTI
AKU DAH MATI KUTU NAK KACAU ORANG LAGI :’(
HANYA DENGAN CARA TUH JEA
AKU DAPAT HILANG KAN SEDIKIT DEMI SEDIKIT
LUKA KAT HATI AKU NEH :’(

AKU SUKA DENGAR KORANG KETAWA
BILA AKU USIK KORANG
AKU SUKA BELAJAR SAMA-II DENGAN KORANG
SUKA GOSIP-II DENGAN KORANG
SUKA TIDUR SAMA-II DALAM KELAS DENGAN KORANG

SEMUA BENDA DI BUAT BERSAMA :’)
SEBAB TUH LHA AKU TAK BOLEH BERPISAH DENGAN KORANG :’(
AKU SELALU BERHARAP
BILA KITA HABIS SEKOLAH NANTI
KITA BOLEH SAMBUNG BELAJAR KAT TEMPAT YANG SAMA

SANGAT MENGHARGAI KENANGAN YANG DAH KITA CIPTA BERSAMA
SINCE FORM 2 UNTIL NOW (FORM 5)

BUT, I KNOW
SEMUA TUH MUSTAHIL

ANYWAY
JANGAN LUPA KAN AKU EA KORANG
KAWAN SELAMANYA
I LOVE YOU GUYS! :’)

dengan linangan air mata
Wanie tulis post neh :’(
sayang korang selamanya .



♡ THANKS FOR READING ♡